Τελευταία νέα του συλλόγου μας

Τρίτη, 7 Μαΐου 2013

Μενού και οδηγίες για το Night Fun Lamia Run


Απομένουν λίγες μέρες για το μεγάλο αθλητικό γεγονός και οι μέρες πολυφαγίας του Πάσχα δε φαίνεται να βοηθούν ιδιαίτερα τη προετοιμασία αθλητών και απλών αθλούμενων, από διατροφικής απόψεως πάντα.
Μια διατροφή που βοηθάει την τελευταία εβδομάδα μπορεί να αποτελείται απ’ τα ακόλουθα:
Τις τρεις τελευταίες μέρες πριν τον αγώνα, χρειάζεται να ενισχύσουμε τη διατροφή μας με υδατάνθρακες! Είναι η Καύσιμη Ύλη.
Ζυμαρικά, ρύζι, ψωμί ολικής άλεσης πατάτες ψητές ή βραστές, σαλάτες λαχανικών και φρούτα.
Πρέπει ο καθένας να γνωρίζει τι φαγητό χωνεύει εύκολα. Εάν δε σας αρέσει κάτι απ’ τα παραπάνω μην κάνετε ιδιαίτερες αλλαγές στη διατροφή σας. Φροντίστε μόνο να μη καταναλώσετε κρέατα, λίπη, γλύκα (βλέπε αρνί, κοκορέτσι, κτλ.)


Το τελευταίο 24ωρο πριν τον αγώνα πρέπει να ενισχύσουμε τον οργανισμό μας με πολλά υγρά για να έχουμε καλή ενυδάτωση και να αποφύγουμε κόπωση, κράμπες, ζαλάδες.

Κάνουμε εκτίμηση της ημέρας του αγώνα ως προς τις κλιματολογικές συνθήκες. Προσέχουμε τις προβλέψεις στο δελτίο καιρού της προηγούμενης ημέρας.

Εάν προβλέπεται υγρασία και ζέστη (all time classic),τότε χρειάζονται ακόμη περισσότερα υγρά.

Εννοούμε νερό, ισοτονικά και υδατάνθρακες. Μπορούμε επίσης να δώσουμε και δικά μας υγρά στην Οργανωτική Επιτροπή (από νωρίς το απόγευμα)με τις σχετικές ενδείξεις επάνω στα μπουκάλια και να τα χρησιμοποιήσουμε εκεί που θέλουμε

Μετά τον τερματισμό πρέπει να πάρουμε πάλι υγρά. Ισοτονικά, υδατάνθρακες, νερό. Επιβάλλεται  να αναπληρώσουμε τα μεταλλικά άλατα και την ενέργεια που καταναλώσαμε. Επίσης εάν είμαστε σε θέση να περπατήσουμε, τότε κάνουμε τουλάχιστον βάδην και αρκετές διατάσεις. Όλα αυτά θα μας βοηθήσουν να επανέλθουμε γρήγορα και  χωρίς πιασίματα.

Kαλή επιτυχία σε όλους τους συμμετέχοντες και καλή διασκέδαση!

scouter.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου